Відгуки
Losti
Середа, 29 березня 2017
Сначала немного побаивалась заказывать продукты питания по фото, переживала, что фотография не будет соответствовать действительности. Но когда заказ доставили, качество всего оказалось отличным. Отдельное спасибо за баночки, они идеальны
Алина
Понеділок, 27 березня 2017
Замовила абрикосові кісточки , якістю не задоволена , більша половина кісточок цвілі та кислі
Коментар адміністратора
Шановна Аліна, якщо Вас не влаштовує якість товару, ми завжди можемо повернути кошти за них в обмін на товар. Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей.
P.S. Те, що ядра кислі - це нормально, оскільки це залежить від наявності у ядрах кісточок абрикосів вітаміну В17, а також фруктових кислот, у більшій чи меншій кількості.
Шановна Аліна, якщо Вас не влаштовує якість товару, ми завжди можемо повернути кошти за них в обмін на товар. Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей.
P.S. Те, що ядра кислі - це нормально, оскільки це залежить від наявності у ядрах кісточок абрикосів вітаміну В17, а також фруктових кислот, у більшій чи меншій кількості.
Наталья
Середа, 15 березня 2017
Скажите, есть ли у менеджеров возможность связываться по электронной поште, которую клиент при оформлении заказа здесь указывает?
Коментар адміністратора
Наталья, здравствуйте. Да, такая возможность есть, однако связь по телефону в приоритете, так как из-за большого количества заказов не всегда есть время писать письма. Менеджеры обычно связываются с клиентами по эл.почте по предварительному согласованию.
Наталья, здравствуйте. Да, такая возможность есть, однако связь по телефону в приоритете, так как из-за большого количества заказов не всегда есть время писать письма. Менеджеры обычно связываются с клиентами по эл.почте по предварительному согласованию.
Вікторія
Вівторок, 14 березня 2017
Я купила мендаль, а в банці косточки абрикосу. Як ценазивається? І коли ви компенсуєте це?
Коментар адміністратора
Шановна Вікторія, сьогодні у першій половині дня менеджер зв'яжеться з Вами для вирішення ситуації, що склалась.
Шановна Вікторія, сьогодні у першій половині дня менеджер зв'яжеться з Вами для вирішення ситуації, що склалась.
Ольга
Субота, 11 березня 2017
Что, сказать МОЛОДЦЫ!!! .
Коментар адміністратора
Ольга, спасибо Вам большое за приятные слова Надеемся, что Вам все понравилось.
Ольга, спасибо Вам большое за приятные слова Надеемся, что Вам все понравилось.
Олександр
Субота, 11 березня 2017
Доброго дня. НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ пахлаву, по-перше на не має дати кінцевого використання на упаковці і менеджери так само не знають, хоча мають знати оскільки продають, а по-друге зовсім не смачна і візуально не дуже..
Магазин розчарував. .
Магазин розчарував. .
Коментар адміністратора
Шановний Олександре!
Нам дуже шкода, що Вам не сподобалась пахлава.
АЛЕ!
ПО-ПЕРШЕ, дата виробництва (у Вашому випадку, 24.01.2017) вказана на упаковці. Також на упаковці вказано, що термін придатності складає 90 днів з дати виробництва. Таким чином, пахлава придатна до споживання до кінця квітня, і ця інформація є на упаковці. Менеджер цю дату для Вас також знайшов, але так як поставки товару у нас різні, на це потрібен був деякий час.
По-ДРУГЕ, коли Ви приходили до нашого магазину за пахлавою, Вам було запропоновано і вибрати самостійно будь-яку упаковку з солодощами, і навіть скуштувати (що ми зазвичай не робимо), або зовсім не забирати замовлення, якщо щось не сподобалось, але Ви відмовились.
ПО-ТРЕТЄ, на нашу думку те, що пахлава не сподобалась саме Вам, не означає, що вона погана. Багато хто з наших клієнтів її хвалить і постійно купляє. Справа смаку. Те ж саме і про магазин. Ви ж не кажете, що "Сільпо" (або інший супермаркет) Вас розчаровує, якщо одна марка печива з великого асортименту Вам не смакує.
Олексндре, ми дуже цінуємо кожного з наших клієнтів і не хочем залишати неприємний осад, тому можемо запропонувати Вам повернути кошти за цю пахлаву в обмін на неї. Будемо чекати на Вас до 15 березня включно протягом нашого робочого дня з 10.00 до 20.00.
Шановний Олександре!
Нам дуже шкода, що Вам не сподобалась пахлава.
АЛЕ!
ПО-ПЕРШЕ, дата виробництва (у Вашому випадку, 24.01.2017) вказана на упаковці. Також на упаковці вказано, що термін придатності складає 90 днів з дати виробництва. Таким чином, пахлава придатна до споживання до кінця квітня, і ця інформація є на упаковці. Менеджер цю дату для Вас також знайшов, але так як поставки товару у нас різні, на це потрібен був деякий час.
По-ДРУГЕ, коли Ви приходили до нашого магазину за пахлавою, Вам було запропоновано і вибрати самостійно будь-яку упаковку з солодощами, і навіть скуштувати (що ми зазвичай не робимо), або зовсім не забирати замовлення, якщо щось не сподобалось, але Ви відмовились.
ПО-ТРЕТЄ, на нашу думку те, що пахлава не сподобалась саме Вам, не означає, що вона погана. Багато хто з наших клієнтів її хвалить і постійно купляє. Справа смаку. Те ж саме і про магазин. Ви ж не кажете, що "Сільпо" (або інший супермаркет) Вас розчаровує, якщо одна марка печива з великого асортименту Вам не смакує.
Олексндре, ми дуже цінуємо кожного з наших клієнтів і не хочем залишати неприємний осад, тому можемо запропонувати Вам повернути кошти за цю пахлаву в обмін на неї. Будемо чекати на Вас до 15 березня включно протягом нашого робочого дня з 10.00 до 20.00.
Никуля
П'ятниця, 03 березня 2017
Первый раз заказывала в этом магазине, девушка менеджер очень вежливая и приветливая,сам продукт (апельсин сушеный) по качеству на высшем уровне,брала для пробы 200гр баночку,теперь жалею,что не взяла сразу большую.Доставка очень быстрая ,всё качественно упаковано,ещё раз повторюсь -очень порадовало качество товара,теперь я ваш постоянный клиент)
Коментар адміністратора
Никуля, спасибо Вам большущее за приятные слова! Стараемся
Никуля, спасибо Вам большущее за приятные слова! Стараемся
Татьяна
Вівторок, 28 лютого 2017
Добрый день
Заказ пришел быстро , упаковка удобная.
Пекан замечательний - чистый и свежий.
Бразильский орех очень хороший, без посторонних привкусов.
И лесной хорошо.
А макадамия с тухлым привкусом и прогоркла.
учитывая стоимость, рекомендую предупреждать об этом покупателей
Заказ пришел быстро , упаковка удобная.
Пекан замечательний - чистый и свежий.
Бразильский орех очень хороший, без посторонних привкусов.
И лесной хорошо.
А макадамия с тухлым привкусом и прогоркла.
учитывая стоимость, рекомендую предупреждать об этом покупателей
Коментар адміністратора
Здравствуйте, Татьяна! Спасибо Вам большое за обратную связь и отзывы о наших товарах, мы это очень ценим.
Что касается макадамии, то орех мы только получили, он свежий, и на наш вкус, никакого постороннего привкуса нет. Однако, если Вам не нравится макадамия, мы можем вернуть Вам деньги за нее в обмен на товар или же заменить на что-то другое на ту же сумму. Наш менеджер с Вами свяжется для уточнения всех деталей.
Здравствуйте, Татьяна! Спасибо Вам большое за обратную связь и отзывы о наших товарах, мы это очень ценим.
Что касается макадамии, то орех мы только получили, он свежий, и на наш вкус, никакого постороннего привкуса нет. Однако, если Вам не нравится макадамия, мы можем вернуть Вам деньги за нее в обмен на товар или же заменить на что-то другое на ту же сумму. Наш менеджер с Вами свяжется для уточнения всех деталей.
Людмила Николаевна
Понеділок, 13 лютого 2017
Здравствуйте. Заказывала любисток купать младенца). Заказ оформила в четверг, в субботу оплатила. Во вторник получила смс с номером декларации почтового отправления. Посылку получила в субботу на Укрпочте. Спасибо за оперативность. Очень хорошо упаковано.
Коментар адміністратора
Здравствуйте, Людмила Николаевна. Спасибо Вам большое за обратную связь. Рады, что Вам все понравилось
Здравствуйте, Людмила Николаевна. Спасибо Вам большое за обратную связь. Рады, что Вам все понравилось
Сергsq
П'ятниця, 10 лютого 2017
не працює пошук по сайту
Коментар адміністратора
Шановний Сергsq, пошук працює, але не дуже зручно: результати показані у нижній частині сторінки після списку ТОПових позицій. На даний момент ми працюємо над удосокналеннями, тому найближчим часом ситуація має змінитись у кращу сторону.
Шановний Сергsq, пошук працює, але не дуже зручно: результати показані у нижній частині сторінки після списку ТОПових позицій. На даний момент ми працюємо над удосокналеннями, тому найближчим часом ситуація має змінитись у кращу сторону.
419 дописів
Losti, спасибо Вам большое за отзыв